Monday, November 22, 2010

(✿◠‿◠) PermuLaan

Entah cmner Laaa nak muLa ae...ikut ati nie mcm2 nak tulis,idae ada tp xtau cmner nak terangkan disini...ermmMM..lau cam 2 saya muLakan dengan pengenaLan diri saya Laaa...Sya Nur Shazwani..BoLeh pngil kt sy wani,angah or Leh gLemor pnggil masa kecik iaitu dedek..enth mne dpt pngiLan 2 pun saya xpasti...Tp ituLah pngilan saya msa kecik2 dLu..(◕‿◕✿)..





cerita pasaL bLog nie pLak...saya dah Lama menaruh hati nak buat dr thun lepas selepas saya baca bLog kwn saya..Tp 2 Laaa..saya nie jenis pemaLas nak edit2...exlast baru skrg terbuka hati nak buat...then muLa Laaa cri kwn saya 2 mntk tunjuk ajar...edit punyer edit sampai pening dibuatnyer akhir nyer m'jdi gak wLaupun xcntik..hehehe
S0 rajin2 Laa singgah bLog saya y tidak seberapa ini =)

No comments:

Post a Comment