Sunday, November 28, 2010

enTaHLah.... (◕‿-)

xtau nak gambarkan perasaan ini...
blurr..runsing..was2..
Nak tahu npe aku cmnie???

aku jdi cmnie hye krn sebuah Lagu y aku seLaLu dgr tiap2 pg ..
(bkn aku y buka lagu 2 tp ada s0wg adk nie y sLLu mai then first die akn buka Lagu 2 dLu)


First time dgr Lagu 2,hati aku muLa tersentuh n terpikat .
yang m'jadi msLhnyer aku lngsung xtau tajuk lagu 2...
apatah lgi penyanyi nyer..
b0le dikatekan setiap hari laaa mncri tp xku jumpei....huhu

b0Le dijadikan kisah,
sUa2 ari adk 2 dtg setelah sekian lama menyepi..(mgkin exam k0t),
then die buka Lagu 2 Lagi..(mgkin die pun t'amat suka lagu 2 k0t)

ape Lgi aku pun mik Laa kesempatan,
aku pun menjeLing2 Lihat kt komputer adk 2 c0z nak
thu tajuk lagu
(nsb baik die dok bhgian dpn b0le usyar2.hehe)

tp malangnyer aku nie agak rabun ckit..
s0 xnmpk Laaa..
nk p tye maLu ,segan laaa...
tp
ati aku ttp nak thu tajuk lagu 2...uwaaaaa sediHnyer

tanggal 27.11.2010 pas kemas kedai(tempat aku keja) aku on laa fB aku....

(sdh mnjdi rutin harian aku tiap2 pg) hehe
then aku pun muLa search profail mber2 aku...
bila dah buka i see xdak ape y mnrik tp ati tergerak nk
buka youtube lagu y ada kt wall slh 1 mber aku...

tajuk die..

"DISAAT AKU MENCINTAIMU"

start jer muzik, aku bagaikan dipanah petir,bagaikan dijujuk jarum...
tergamam n terharu sgt2...

lagu y aku cri selama ini telah ku jumpai...
aku layan lagu itu tnpa berhenti,xb0san lngsung ulang berkali2...

saat itu aku bagaikan sowg y sedang dilamun cinta..

(tp lagu ini sedih sebenarnyer)


Mula laaa epis0d mengelamun aku,teringat masa muda2 dlu(dah tua ckit skrg)...
Ser0nok pnyer berangan ditempat keja,ada cstmer dtg :kak bape ae??..
fuhhhh musnah semua angan2 aku...


"Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta"


No comments:

Post a Comment