Friday, December 31, 2010

❤❤ Merindui...

Ari nie ari terakhir bg tahun 2010...bila mengimbas kembali mcm2 kenangan ada baik pahit kelat masin tp kita lalui smua gn tabah agar apa y berlaku ada hikmah disebaliknyer....then sok bermuLa Laa thn bru n azam bru bg seluruh rakyat malaysia...

"SELAMAT TAHUN BARU"

semua owg dh m'pnyai azam bru dn mgkin ada y dah buat senarai panjang2 apa azam diowg..hehe tp aku plak ape ae azam aku?? ermmmm...arap2 thn dpn tercapai La apa y aku n kowg ingin kan..AMIN....
berbaLik pada t0pik y sebenarnyer, jam pukul 6.45a.m aku dh terjaga dr td0...lepas solat aku terus mengadap laptop aku...hihi buka FB laaa...2laaa aktiviti harian aku sejak jdi sururumahtangga nie...dlm dok belek2 FB aku terasa amat merindui sesuatu...s0 aku buka folder album bagi thn 2010...byk gak aktiviti y aku buat sepanjang thn nie...bak lirik lagu anak ND Lala 2 memori tercipta " Yang terpahit jua termanis ,Semuanya bagiku terindah ,Kuingati buat selama-lamanya ,Di sini jua memori tercipta ,Walau seketika terjalin kasih kita ,Mungkin disini kita kan terpisah ,Kenangan bersama tiada kulupa "


Tarikh : 12/02/2010
Tempat : MCD Perda,Jasco n Summit
Aktiviti : First kami berjalan kaki dr Flat A4 ke MCD Perda..dlm kepanasan just berbekalkan payung usang(time tnghari) tp berbaloi c0z ada owg b'lnje mkn MCD..hehe..lepas 2 b'jln lg kali nie p jasco plak...berpeluh2 smpai sna perkena aircon pas 2 bru tunggu bus p summit....smpai summit destinasi p'1 p beli selipar..hihi nak bg sama jer pun..pas 2 kami pun p melalak(karoeke)..


Tarikh : 13/02/2010
Tempat : Pacifit & Jasco
Aktiviti : Mcm besa dr Flat A4 kami menuju ke Pacifit..xder aktiviti sgt c0z ramai owg...p plak time sehari seblm ari kekasih s0 byk laa owg jual bunga...dr pacifit kami p plak jasc0...tujuan hye 1 just nak m'beli ".........." hehe...ikut p'rncangan aku xnak beli,nk jimat bajet tp smpai jew sana aku owg p'1 y beli..c0z nmpk ada berkenan...


Tarikh : 14/02/2010
Tempat : Penang
Aktiviti : huhu msti agak terkejutkn c0z 3ari berturut2 aku gn mber kuar jln2....kali nie destinasi ke PENANG...bnda nie dh rncang lma tp xdak y ingin m'bwa nyer....last minit ada sowg insan nie sudi jdi pemandu kami....die plak xtahu jln penang,kami apelah lagi mmg sgt2 xtau tp kami buat2 tahu jer..hihi....kami pun ajak "S"(buah ati "E")pas ambik "S" kami p mkn kt stadium(perut lapar gile dh time 2) then kami mnuju destinasi p'1 iaitu taman belia...first time jejak kaki kt c2...apa lg kami pun snap2 gmbar r(mcm2 gaya ada hehe)...tmpat kedua taman botani @ tmn bunga...teruja dpt naik ketaapi kt c2 wlaupun kejap jer..tmpat ke3 komtar p cri kasut mber y putus..hihi ... tmpat last sekali nak p batu feringgi nak tgk pemandangan matahari terbenam tp disbb kan "S" dh blik umh kerana ada hal kami pun dengan sesuka hati menunjuk jln y xbet0l...pusing pnyer pusing bru perasan y kami berada ditempat y sama(mmg kelakar wak2 2...) pusing lagi last2 jmpe jambatan pulau pinang...s0 kami pun keluar then singgah laa pacifit kejap...mber aku sempat karoeke kejap, lepas mghrib kami p berkelah kt R&R gn berbekalkan KFC...


Tarikh : 07/03/2010
Tempat : Taman Negara
Aktiviti : Mendaki gunung y xseberapa smbil menikmati pemandangan laut y luas terbentang..
puas seronok c0z cuaca agak sejuk2 cm di cameron..hihi dn ati pun tenang...lupa segala mslh y ada...



Tarikh : 12-13/04/2010
Tempat : Summit & DSM PSP
Aktiviti : Bermain bowling di summit dan keesokkan hari plak join fmly acik tgk acik konvo



Tarikh : 11/05/2010
Tempat : DSM Politeknik Seberang Perai
Aktiviti : Dinner Akhir Bagi Jabatan JKE n JTMK




Tarikh : xingat
Tempat : Sekitar Flat a4
Aktiviti : Berjoging tuk kuruskan badan


Tarikh : xingat
Tempat : A4-03-07
Aktiviti : admire(peminat misteri) antara bdk2 rumah..antar surat secara rahsia..hihi..sblm exam kami pecahkan rahsia sape admire sape...mmg kelakar laa.

Nie la coretan serba cikit aktiviti aku sepanjang 2010...kenangan y xkan aku lupa smpai bila2...

No comments:

Post a Comment